Decydując się na zmianę lokalizacji biura należy zadbać o sprawne przeniesienie wyposażenia. Ważne jest odpowiednie jego zabezpieczenie ze względu na koszty komputerów i innych urządzeń biurowych. Nadal w biurach stosowana jest również dokumentacja papierowa. Przeniesienie jej w uporządkowany sposób pozwala na szybkie rozpoczęcie pracy w nowym miejscu. Zorganizowanie i przeprowadzenie skomplikowanych operacji, jakimi są przeprowadzki biur jest wykonywane przez firmę Aksel
Ochrona przenoszonego wyposażenia
Przeprowadzki biur realizowane przez Aksel wykonywane są z wykorzystaniem środków zabezpieczających. Poza typowymi kocami, wypełniaczami oraz pasami mocującymi stosowane są również odporne pojemniki z tworzywa. Posiadają one możliwość założenia plomby w celu zagwarantowania, iż w czasie transportu nie będą one otwierane. Zespół pracowników Aksel może również wykonać demontaż oraz ponowne złożenie mebli. Samochody wykorzystywane w transporcie pozwalają na przewożenie przedmiotów o znacznych gabarytach.